Lodret streg
jopa
2007-05-24 20:03:32 UTC
Hejsa.
Er det muligt at kode en lodret streg som skillelinie i en tekst.
(kunden kræver det) ;-)

Mener ikke jeg har en sådan i mit tastatur ellers er den blevet slidt væk
;-)
--
Mvh. John
www.jp-web.dk
www.johns-web.dk
Leonard
2007-05-24 20:09:45 UTC
Post by jopa
Er det muligt at kode en lodret streg som skillelinie i en tekst.
(kunden kræver det) ;-)
Det er meget nemmere uden kunder :-)

Menes der en pipe: | ?

På mit tastatur sidder den på Alt-GR og tasten lige til venstre for den
store backspace med accenter på og tegnet som 2 små streger over
hinanden.
--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:16 sælges
http://leonard.dk/tilsalg/kh.php
jopa
2007-05-24 20:22:25 UTC
Post by Leonard
Menes der en pipe: | ?
| Takker. Du ved skoven og træer osv |
så virker mit tastaur alligevel ;-)
--
Mvh. John
www.jp-web.dk
www.johns-web.dk
Jørgen Farum Jensen
2007-05-24 20:57:57 UTC
Post by Leonard
Post by jopa
[...]
HTML-ækvivalent |
Jørgen Farum Jensen
.
jopa
2007-05-24 22:05:51 UTC
Post by Jørgen Farum Jensen
HTML-ækvivalent |
Mente nok at man kunne kode sig til stregen
Tak til dig også
--
Mvh. John
www.jp-web.dk
www.johns-web.dk
Dennis Munding
2007-05-25 03:29:28 UTC
Hej John!
Post by jopa
Post by Jørgen Farum Jensen
HTML-ækvivalent |
Mente nok at man kunne kode sig til stregen
Tak til dig også
Vil da lige give dig en ekstra hånd til en anden gang...:
http://www.asciitable.com/ - Klik på "HTML Codes"...

Der findes måske en bedre tegn-oversigt, men jeg har p.t. ikke andre...

Dennis Munding
http://tolkecentret.dk/ - Tolkning, oversættelse, rådgivning og kurser!
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...
Thomas Hejl Pilgaard
2007-05-25 05:36:15 UTC
Post by Dennis Munding
Hej John!
Post by jopa
Post by Jørgen Farum Jensen
[...]
Jeg kan godt lide denne her:
http://www.unics.uni-hannover.de/nhtcapri/mathematics.html

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Jørgen Farum Jensen
2007-05-25 12:56:42 UTC
Post by Dennis Munding
Hej John!
Post by jopa
Post by Jørgen Farum Jensen
[...]
http://webdesign101.dk/artikler/asciitable.php
er en lille tastatur-til-HTML-kode applikation.
Jørgen Farum Jensen
.