audio controls
Kurt Hansen
2020-03-19 09:04:31 UTC
Jeg er overbevist om at min editor har snydt mig og klyttet en del i
"audio controls". Jeg har:

<script type="text/javascript">
function afspil(kilde) {
var afspiller = document.getElementById('afspiller');
afspiller.style.display = '';
afspiller.src = kilde;
afspiller.load();
afspiller.play();
}
</script>

- og i BODY:

<audio controls="controls" id="afspiller" style="display:none">
</audio>

Det ligner noget hvor parametrene ikke er skrevet korrekt, eller ...?
Men der virker på hjemmesiden, skal jeg hilse at sige. Se f.eks.
https://www.danacordbutik.dk/product_info.php?products_id=46230
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Dennis Munding
2020-03-21 00:53:28 UTC
Post by Kurt Hansen
[...]
Forstår ikke helt, hvad dit spørgsmål/problem er?

Dennis Munding
Kurt Hansen
2020-03-22 07:58:25 UTC
Post by Dennis Munding
Post by Kurt Hansen
[...]
Undskyld at jeg ikke fik det beskrevet udtømmende. Min editor (eller
noget andet snadsk) her ændret linjen i BODY mange steder, f.eks. til:

<audio controls="controls" id="afspiller" style="display:none"><source
type="audio/mpeg; codecs="></audio>

- og her mangler der jo tydeligt nogle anførselstegn og værdien for
"codecs".
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Erik Ginnerskov
2020-03-22 20:13:06 UTC
Post by Kurt Hansen
[...]
Du har problemer med noget javascript. Jeg foreslår derfor, at du
spørger i gruppen clientside, hvor den slags hører hjemme
Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk
--
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
Kurt Hansen
2020-03-23 07:27:22 UTC
Post by Erik Ginnerskov
Post by Kurt Hansen
[...]
Hmmm, nyhedsgrupperne er jo næsten gået i stå og det var ikke lige
faldet mig ind ... men du har selvfølgelig ret.

Det nyeste indlæg i clientside er fra juli 2018, men pudsigt nok et det
mig der har startet tråden og præcist det samme emne ;-)
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Bertel Lund Hansen
2020-03-23 09:18:11 UTC
Post by Erik Ginnerskov
Du har problemer med noget javascript. Jeg foreslår derfor, at du
spørger i gruppen clientside, hvor den slags hører hjemme
Den tid er forbi hvor vi går op i hvilke grupper der bliver
spurgt i. Det er den samme lille gruppe deltagere der endnu ikke
har opgivet usenet og som man kan møde i de forskellige grupper.

I øvrigt undrer det mig at du efter ret mange måneders pause
vælger at genstarte din deltagelse med en tilrettevisning.