Kox i kukkassen (danacord.dk)
Kurt Hansen
2023-02-04 19:49:26 UTC
Jeg har haft et par blodpropper i hjernen, så jeg famler mig frem da jeg
er den eneste i firmaet der ved noget om HTML - eller rettere: vidste :-(

Hvordan er det nu man får en tabelcelle til kun at have bredden på den
tekst den indeholder? Det drejer sig om linjen med "The webshop is ...".

https://www.danacord.dk/index2.html:
Den hvide, lodrette stribe ved jeg ikke hvor kommer fra og
"Welcome"-menuen er også blevet bredere end de der følger nedenunder.

Se kildekoden her: https://www.danacord.dk/kildekode.txt
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Kurt Hansen
2023-02-06 06:29:29 UTC
Post by Kurt Hansen
[...]
Ingen bud på dette?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Kurt Hansen
2023-02-06 14:28:25 UTC
Post by Kurt Hansen
Post by Kurt Hansen
[...]
Der er ikke meget liv her. Hvor finder jeg en HTML-side (på dansk)?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Kurt Hansen
2023-02-07 15:56:53 UTC
Post by Kurt Hansen
Post by Kurt Hansen
Post by Kurt Hansen
[...]
Altså et forum hvor man kan spørge om hjælp.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Jørgen Nielsen
2023-02-07 20:54:25 UTC
Post by Kurt Hansen
Post by Kurt Hansen
Der er ikke meget liv her. Hvor finder jeg en HTML-side (på dansk)?
Altså et forum hvor man kan spørge om hjælp.
Det kan jeg ikke finde på dansk.

Men fandt dette
31 gratis kurser
<https://www.nemprogrammering.dk/>

<https://www.html.dk/tutorials/html/>
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Kurt Hansen
2023-02-09 11:25:33 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Kurt Hansen
Post by Kurt Hansen
[...]
Okay, så ta'r vi den på engelsk.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Kurt Hansen
2023-02-09 12:31:56 UTC
Post by Kurt Hansen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Kurt Hansen
Post by Kurt Hansen
[...]
Jeg fandt en side (https://www.amp-what.com), men det er da ikke til at
huske de forskellige varianter.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Jørgen Nielsen
2023-02-09 14:22:12 UTC
Jeg fandt en side (https://www.amp-what.com), men det er da ikke til at huske
de forskellige varianter
Hvis du klikker på "World Languages" i bunden af siden kan du få vist
tegnene for et enkelt land, Dansk eler Fransk.

Måske en mulig måde at huske dem på
Marker resultatet, kopier og sæt ind i Word for hvert sprog du har brug
for og print.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]