Er der en der vil tjene et par flaske rødvin ?
Bo M. Mogensen
2021-12-12 03:59:33 UTC
Den 11-12-2021 kl. 18:14 skrev Dennis Munding:

Hej Dennis :)
http://www.b2mm.dk/JHS.html
Kondolerer.
tak
Nu skriver du ikke, hvad "rette den til" indebærer, så det er lidt
svært at svare på...
Personligt ville jeg finde en god text editor til formålet og gøre brug
af css - også selv om det kun er en enkelt side
er det noget du gider se på ?

Mv Bo
Dennis Munding
2021-12-12 18:24:18 UTC
Post by Bo M. Mogensen
[...]
Som nævnt, så er det svært at svare på, når du ikke uddyber, hvad det
er, du gerne vil have lavet. :-)
--
Med venlig hilsen

Dennis Munding
Bo M. Mogensen
2021-12-13 23:19:06 UTC
Den 12-12-2021 kl. 19:24 skrev Dennis Munding:

Hej Dennis
Post by Dennis Munding
Som nævnt, så er det svært at svare på, når du ikke uddyber, hvad det
er, du gerne vil have lavet.
jeg skal lige have sat et par billeder på eller 4 af noget kunst tænker
hvis du bare gider gå koden igennem og rette den for fejl så ...

Mv Bo
Dennis Munding
2021-12-14 14:07:46 UTC
Post by Bo M. Mogensen
Hej Dennis
Post by Dennis Munding
[...]
Hvis du tilføjer det sidste indhold, så kan jeg kigge på det i
weekenden. :-)
--
Med venlig hilsen

Dennis Munding
Bo M. Mogensen
2021-12-20 07:52:29 UTC
Post by Dennis Munding
Hvis du tilføjer det sidste indhold, så kan jeg kigge på det i
weekenden.:-)
Hej Dennis
tiden er stukket af fra mig skal lige have billeder fra ,min fætter
Mv
Bo