Hvorfor virker topnav ikke mere?
o***@gmail.com
2020-05-02 16:10:24 UTC
Efter at have ændret i topnav virker menuen ikke på telefonen.
De tre små streger kommer godt nok med, men virker ikke.
alhagrafisk.dk.

På andre hjemmesider virker det stadigt.

Kan det være opdateringen på one.com til sidste udgave af WordPress der har gjort det?
Jan Hansen
2020-05-03 05:41:00 UTC
Post by o***@gmail.com
Efter at have ændret i topnav virker menuen ikke på telefonen.
De tre små streger kommer godt nok med, men virker ikke.
alhagrafisk.dk.
Stregerne virker vel godt nok, når man klikker på dem kommer
id='myTopnav' ind i class responsive. Men mangler der ikke noget
i css, om at class responsive skal display:block; ?
Post by o***@gmail.com
Kan det være opdateringen på one.com til sidste udgave af WordPress der har gjort det?
Jeg gætter på opdateringen skyldes, at php er blevet opdateret,
og WordPress så svarer igen med en kontraopdataring. Hvis din
css fil bliver genereret af php, er det da meget sandsynligt,
at afdelingen, der skal vise menuen, er forsvundet på grund af,
at php er opdateret til en inkompatibel version.
--
mvh Jan.
Help Microsoft stamp out piracy. Give
Linux to a friend today!
o***@gmail.com
2020-05-03 11:44:26 UTC
Jeg gik tilbage og fandt en ældre hjemmeside. Lagde den op og tilrettede den.
Så nu fungerer det igen.
Så hvad der var galt aner jeg ikke. Ikke ud over at det må være opdateringen.
Men hvorfor så en ældre hjemmeside virker, tja!
Jan Hansen
2020-05-03 12:20:10 UTC
Post by o***@gmail.com
[...]
i den ccs fil du bruger nu, er der et afsnit med

.topnav.responsive a {
float: none;
display: block;
text-align: left;
}

Det manglede i den anden.
Linux to a friend today!
o***@gmail.com
2020-05-03 12:28:01 UTC
Post by Jan Hansen
i den ccs fil du bruger nu, er der et afsnit med
.topnav.responsive a {
float: none;
display: block;
text-align: left;
Det er rigtigt.
Der er da flere ting, der er ændret i den tidligere css-fil.
Det forstår jeg ikke, hvornår det er sket.
Derfor havde jeg ikke kigget på css-filen.
Men tak for hjælpen.
mvh
Hans