Dum lille fejl
Bertel Lund Hansen
2020-03-26 10:16:37 UTC
Når jeg bruger Webdevelopers HTML-tjek, får jeg en fejl som jeg
ikke forstår.

Siden er her:

http://bridge.lundhansen.dk/?side=bridgeordbog

og fejlmeldingen er:

Error: Table column 2 established by element th
has no cells beginning in it.

From line 240, column 5; to line 240, column 18
/Bertel
Jan Hansen
2020-03-26 13:40:17 UTC
Post by Bertel Lund Hansen
[...]
From line 240, column 5; to line 240, column 18
Du laver en tabel med 2 kolonner, men i alle 3 rækker er der
kun én kolonne, den anden er ganske overflødig.
Hvis du sletter de 3 gange colspan=2 forsvinder den fejl.

De andre fejl forsvinder, hvis du rydder op i rækkefølgen
--
mvh Jan.
Help Microsoft stamp out piracy. Give
Linux to a friend today!
Bertel Lund Hansen
2020-03-26 14:04:47 UTC
Post by Jan Hansen
Du laver en tabel med 2 kolonner, men i alle 3 rækker er der
kun én kolonne, den anden er ganske overflødig.
Åhh, det var en lusket fejl.

Hvis man skriver et ord man vil have oversat, kommer der to
kolonner i svaret. Men når validatoren så selv skal hente siden,
er boksen tom, og fejlen udløses.

Tak for hjælpen.
--
/Bertel