Menu i separat dokument?
Kurt Hansen
2022-05-13 08:54:08 UTC
Hvis jeg laver en menu som løbende tilføres nye menupunkter, så er det
jo uholdbart at hvert dokument indeholder alle hele menukoden. Hver gang
der tilføjes et nyt punkt, så skal alle de andre dokumenter jo rettes.

Menuen skal bare være tilgængelig på alle sider. Kan der laves en finte?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Henning
2022-05-15 18:13:50 UTC
Post by Kurt Hansen
[...]
https://www.w3schools.com/howto/howto_html_include.asp giver en løsning.

Jeg har tidligere brugt den en del.

/Henning
Kurt Hansen
2022-05-16 08:34:13 UTC
Post by Henning
Post by Kurt Hansen
[...]
Just præcist. Det var lige det jeg gerne ville lave. Jeg skal dog have
det tilpasset til min opgave. Den kan ses her:

http://www.towle.dk/client.html
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Henning
2022-05-16 14:12:57 UTC
Post by Kurt Hansen
Post by Henning
Post by Kurt Hansen
[...]
Det er det opgaven gå ud på. Nu har du fået et værktøj til at løse
opgaven med. ;-)

Jeg ville nok lægge java-scripåtet i en separat fil, da det jo også skal
være det samme på alle sider.

/Henning
Lisbet L
2022-06-29 12:00:20 UTC
Post by Henning
Post by Kurt Hansen
Post by Henning
Post by Kurt Hansen
[...]
Undskyld at jeg bryder ind her, men jeg kan efter mange års fravær fra gruppen ikke finde ud af, hvordan jeg sender et selvstændigt indlæg. Hvordan gør jeg?
Venlig hilsen Lisbet
Lisbet L
2022-06-29 12:19:08 UTC
Post by Lisbet L
Post by Henning
Post by Kurt Hansen
Post by Henning
Post by Kurt Hansen
[...]
Undskyld igen. Jeg har fundet ud af det!